Гаранција за квалитет. Од 1845 г.

Групацијата Dalli е петта генерација на семеен бизнис кој развива сопствени приватни ознаки на бизнисот и брендови, особено во Европа. Заедно негуваме 175 години традиција, вредности и општествена одговорност со бизнис насочен кон иднината и кој секогаш го одржува ветувањето за беспрекорен квалитет.

 

Производите во портфолиото на Dali се наменети за лична нега и грижа во домот. Групацијата Dali поседува фабрики и канцеларии во Германија, Холандија, Австрија и Романија, каде што моментално има преку 1.750 вработени. Нашите партнери се синџир на дисконти, дрогерии и супермаркети.

 

Секојдневно го докажуваме нашиот статус како „главен производител на приватни марки“, кои ги изградивме во текот на минатиот век. Квалитетот на производите на Dalli постојано се потврдува од независните институти за тестирање и списанија за потрошувачи, како што се „Stiftung Warentest“ (Германија), „Öko-Test“ (Германија), „Which“ (Обединето Кралство), „Consumentenbond“ (Холандија), „OCU“ (Шпанија), „60 millions de consommateurs“ (Франција/Швајцарија).

Лојалност и интегритет.

Горди сме што сме дел од компанијата Dalli, горди сме на наследството и постигнувањата достигнати во текот на 175 години и сакаме да ја продолжиме традицијата со квалитетот.

Одговорност.

Свесни сме за влијанието на нашите изјави, одлуки и постапки, па секогаш многу внимаваме во секоја интеракција.

Почит и вреднување.

Ги признаваме квалитетите на другите, ги прифаќаме разликите и навремено и прецизно ги решаваме недоразбирањата.

Мерливи резултати

Нашето размислување и постапки се насочени кон решението и земаме активно учество во успешно остварување на нашите цели.

Успехот на нашите потрошувачи и партнери.

Нашите постапки се фокусираат на обезбедување квалитетни производи и услуги, така што нашите партнери и потрошувачи можат да ги реализираат своите цели.

Принципите што ги користиме во бизнисот.

Групацијата Dalli е компанија насочена кон перформансот, што се согледува и од квалитетот на производите создадени и дистрибуирани на пазарите. Главните цели на компанијата се задоволство на клиентите и потрошувачите, безбедност на вработените и заштита на животната средина.

Клиенти и потрошувачи.

Успехот – и во сегашноста и во иднината – на компанијата се основа врз развојот на квалитетот, сигурни производи, како и на нивно навремено доставување насекаде во оптимални услови.

Вработени.

Секој засебен перформанс на вработените на нивното работно место плус тимската работа доведува до одржливи профити. Раководителите се одговорни за обуката и квалификациите на вработените, го стимулираат нивното учество, го надгледуваат перформансот и го наградуваат нивниот успех. Исто така, следиме строги процедури и постојано ја подобруваме безбедноста на работа за да не дојде до несреќни случаи и го осигуруваме интегритетот на вработените.

Животна средина.

Во производството на сите наши производи, дејствуваме одговорно кон природите и целосно ги следиме тековните стандарди за животна средина.

Dalli, историја долга повеќе од 175 години

1845
1845

1845

Во Столберг, Германија, се основа компанија. Сапун - и за перење и за лична нега - се произведува во парни котли, па е продава на запрежни коли.

1885
1885

1885

Почнува производството на прашок за перење и сапуни под името Dalli Soap. Производствениот тек е потпомогнат со хидро турбина.

1899
1899

1899

Dalli станува независен бренд и во 1890 г., во фабриката се поставува првата телефонска линија.

1900+
1900+

1900-тите

Компанијата се сели во тековното седиште во Столберг. Се купуваат машини за пишување и се вработува маркетинг специјалист.

1913
1913

1913

Почеток на индустриското масовно производство: по аквизицијата на техничките системи со високи перформанси, првиот камион со производи Dalli заминува од дворот на фабриката. Компанијата има 150 вработенит.

1938
1938

1938

Аквизиција на две фабрики за сапуни во Берлин и Виена. Компанијата сега брои над 700 вработени.

1960+
1960+

1960-тите

Влегување на пазарот со приватни марки: лансирање на брендот детергенти „Tandil“ за синџирот супермаркети Aldi.

1970+
1970+

1970-тите

Проширување на приватен бизнис и инвестирање во фабриката во Столберг за изградба на кујна, социјален центар, библиотека.

1990+
1990+

1990-тите

Проширување на портфолиото со производи со припојување на компании за детергенти, фабрики и брендови во Холандија.

1997
1997

1997

Развивање на палета производи за убавина: аквизиција на Win Cosmetic (производи за козметика и лична нега) во Флерсхајм-Далсхајм, Германија.

2001
2001

2001

Развивање на палета производи за лична нега со утврдување на компанијата Cult Cosmetic, основана во Вајнхајм, Германија.

2007
2007

2007

Навлегување на пазарот со природна козметика: аквизиција на компанијата CEP во Залцхемендорф, Германија.

2012
2012

2012

Преземање нова постројка за детергент за перење во Варт, Австрија, со над 60 вработени.

2015
2015

2015

Проширување во Романија: аквизиција и надградување на фабриката во Темишвар

2017
2017

2017

Развивање на сопствени брендови: Детергентите Dash во Германија, Австрија и Швајцарија, како и Bonux 3in1 во југоисточниот и турскиот пазар.